Analityka internetowa

Analiza e-commerce

Audyt sklepu internetowego to kompleksowa analiza sklepu pod kątem użyteczności, zachowania użytkowników, wykrywania błędów na ścieżce zakupowej. Pozwala znaleźć poważne problemy w procesie zakupowym, a także daje odpowiedzi, co należy zmienić, aby zwiększyć konwersję oraz zmniejszyć współczynnik porzuceń stron i koszyka sklepu.

Poza badaniami usability (UX) prowadzona jest dokładna analiza statystyk sklepu internetowego. Wykorzystujemy do tego Google Analitics i zewnętrzne narzędzia, skupiając się na kluczowych danych, które mają wpływ na sprzedaż w Twoim sklepie.
W kolejnym etapie przygotowujemy rekomendacje służące optymalizacji współczynnika konwersji.

Co zawiera audyt ecommerce?

  • analizę zachowania użytkowników
  • analizę wydajności strony
  • analizę lejka zakupowego
  • audyt strony mobilnej
  • analizę heurystyczna
  • analizę ruchu na stronie metodą wędrówki poznawczej oraz eyetrackingu i map cieplnych
  • analizę strony docelowej