Analiza e-commerce
Audyt sklepu internetowego to kompleksowa analiza sklepu pod kątem użyteczności, zachowania użytkowników, wykrywania błędów na ścieżce zakupowej. Pozwala znaleźć poważne problemy w procesie zakupowym, a także daje odpowiedzi, co należy zmienić, aby zwiększyć konwersję oraz zmniejszyć współczynnik porzuceń stron i koszyka sklepu.
Poza badaniami usability (UX) prowadzona jest dokładna analiza statystyk sklepu internetowego. Wykorzystujemy do tego Google Analitics i zewnętrzne narzędzia, skupiając się na kluczowych danych, które mają wpływ na sprzedaż w Twoim sklepie.
W kolejnym etapie przygotowujemy rekomendacje służące optymalizacji współczynnika konwersji.
Co zawiera audyt ecommerce?
- analizę zachowania użytkowników
- analizę wydajności strony
- analizę lejka zakupowego
- audyt strony mobilnej
- analizę heurystyczna
- analizę ruchu na stronie metodą wędrówki poznawczej oraz eyetrackingu i map cieplnych
- analizę strony docelowej