Krzysztof Gradowski
Specjalista ds. marketingu online
Doświadczenie:
- tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii marketingowych (m.in. Google AdWords: sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, Zakupy Google, Facebook Ads)
- projektowanie i realizacja kampanii e-mail marketingowych (m.in. Freshmail) i Marketing Automation (Salesmanago) oraz analiza efektywności prowadzonych działań
- realizacja działań marketingowych nastawionych na maksymalizację konwersji w sklepach internetowych
- tworzenie kreatywnych rozwiązań służących zwiększaniu konwersji
- badanie i analiza działań konkurencji (SEO, PPC, Brand24)
- przygotowanie audytów SEO i rekomendacji dotyczących zmian pod kątem SEO
- optymalizacja sklepów pod wyszukiwarki
- weryfikacja zaplecza SEO wykorzystywanego przez zewnętrzne agencje
zarządzanie contentem marketingowym w sklepach internetowych - promowanie marki w social media
- współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu kampanii marketingowych
(B2C, B2B) - współpraca z programistami i Działem IT przy tworzeniu oraz wdrażaniu nowych funkcjonalności w sklepach
- wsparcie działań sprzedażowych w obszarze administrowania sklepami
Umiejętności:
Znajomość narzędzi (wybrane):
- Google: Analytics, Tag Manager, Search Console, Keyword Planner
- SEO: SEMSTORM, SEOSTATION, Senuto, Ahrefs
Znajomość:
- HTML5, CSS3, JavaScript, CMS (m.in. WordPress)
- tematyki UX, map cieplnych (praca w HotJar/Yandex), testów AB
- systemu Comarch Altum ERP i esklep Comarch
- platform e-commerce m.in.: Shoper, Sote, IAI Shop, RedCart, Sky-Shop
Kursy, szkolenia i certyfikaty
Certyfikaty
- Google Analytics dla zaawansowanych, Google
- Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, Google
- Podstawy reklamy w AdWords, Google
- Certyfikat znajomości narzędzia Monitoringu Internetu, Brand24
Kursy
- Kurs pozycjonowania, INFEO Marta Gryszko
- Kurs Analytics – ABC analizy i optymalizacji, StrefaKursow.pl
- Kurs UX & UI – sztuka użytecznego projektowania, StrefaKursow.pl
- Online Marketing Maraton 2016, CallPage